איילה חסון: "יש דברים חמורים שראוי שהציבור ידע אותם"

אתר קול חי No Comments on איילה חסון: "יש דברים חמורים שראוי שהציבור ידע אותם"

פרשת הרפז: העיתונאית איילה חסון על הקלטות מנדלבליט-אשכנזי אליהן נחשפה: "יועמ"ש ורמטכ"ל לא יכולים להסתתר מאחורי תירוץ שבדרך כלל אנשים מהעולם העבריייני מסתתרים מאחוריו, טענת האזנת הסתר. עושים על זה צו איסור פרסום? צריך לעשות לזה גילוי מיידי"

מנדלבליט בימיו כפרקליט צבאי ראשי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העיתונאית איילה חסון מתייחסת הבוקר (ראשון) שוב לפרשיית הקלטות מנדלבליט-אשכנזי, עליה החלה להתריע לאחרונה ביתר שאת ואף חשפה אתמול ציטוט מרשיע מתוך הקלטות, חרף צו איסור הפרסום.

"שמעתי שאיזו עיתונאית אמרה 'אין קלטת', כל מיני שטויות כאלה, לא תכננתי להוציא את זה בצורה כזו, מה שנקרא קצת מתוך כעס, על הסטנדרטים הכפולים שיש כאן שאין לי דרך להסביר אותם", אומרת חסון.

חסון מוסיפה: "אני לא זקוקה לכך שיצטטו את דבריי כדי לדעת שאני עיתונאית, התקשורת אחראית לכך שהציבור ידע, אסור לתקשורת לעשות איפה ואיפה, אם יש מידע קשה על מאן דהוא – ראוי שהציבור ידע. אני שנים ממודרת מהפרקליטות, לא מתודרכת על ידם, לא מדברים איתי בטלפון. למה? כי יש ביקורת".

"והכי חשוב", מדגישה העיתונאית "יועמ"ש ורמטכ"ל לא יכולים להסתתר מאחורי תירוץ שבדרך כלל אנשים מהעולם העברייני מסתתרים מאחוריו, טענת האזנת הסתר. עושים על זה צו איסור פרסום? צריך לעשות לזה גילוי מיידי! מי קבר את זה כל השנים האלה? יש דברים חמורים, דברים שראוי שהציבור ידע אותם".

חסון מבהירה כי "אין לי שום פוזיציה בסיפור הזה, עשר שנים אני עוסקת בפרשה הזו, ויש 'צנזורה עיתונאית', זה מעניין זה לא מעניין הם מחליטים. כל מי שעשה משהו מטונף ויגיד על נתניהו – נכבס לו את זה. אני לא ארתע מכל מיני בריונים שעושים על הראש שלי בהקשר הזה".

עוד היא אומרת: "מי שמפחד שיפטרו אותו ממקום העבודה שלו – לא יעמוד בזה. האמן לי שרון – אין לי שום עמדה פוליטית. אם הייתי רוצה להיות פוליטיקאית הייתי הולכת לפוליטיקה. הגיע הזמן שגם לאמת יהיה כח".

בהתייחסה לביטויים בהם משתמש שר המשפטים כלפי הפרקליטות, אמרה חסון: "אוחנה לא הראשון שהשתמש במונח כת הפרקליטות, השימוש בביטוי הזה נעשה כבר לפני שנים. בפרקליטות, ואני לא רוצה לדבר בהכללה כי הפרקליטות זה גוף חשוב, אבל זה כמו בפוליטיקה שיש בה אנשים שסרחו ואת מי שסרח צריך להוקיע".

את הדברים אמרה חסון לשרון גל ב'גלי ישראל'.



0 תגובות